Site-urile mari vor deveni și mai mari

Undeva prin 13 martie 2019 Google a făcut un update major în rezultatele de căutare.

Mă uitam peste influențele pe site-urile la care mai am acces prin Analytics, nu pare să fi crescut niciunul, majoritatea au avut scăderi. Destul de drastice aș putea spune. Sunt site-uri relativ mai mici, ceea ce te face să crezi că traficul a fost împărțit spre site-urile mai mari, spre branduri.
Am observat creșterea unor site-uri mari din România care nu ar avea ce căuta în Top 10 pe anumite industrii în detrimentul specialiștilor din industrie.

Este genul de update care te face să analizezi din temelii dacă ceea ce faci bine este ce funcționează. Și, din păcate, uneori te uiți la conținut – este ceea ce ar căuta utilizatorul, dar update-ul spune că nu.

Influența a fost pe toate industriile, așadar nu este doar ceva pentru relevanță locală sau în funcție de device.

Din păcate update-urile și algoritmul Google este mai puțin previzibil decât vremea de afară.

În 2019 să îți spui speranțele pe trafic organic este o strategie foarte riscantă.

Cei de la DWF au făcut o analiză ceva mai științifică asupra impactului update-ului în România. Dezamăgit pare și Marius, care a investit destul de mult în conținut.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!



1 Comment on Site-urile mari vor deveni și mai mari

  1. Să-ți pui mintea cu Google sau cu Facebook înseamnă ori să ai foarte mulți bani, ori să fii foarte bun în ceea ce faci. Problema conținutului și nu doar în România este aceea că foarte mult conținut este rescris și 100 de site-uri dintr-o anumită nișă îmi spun fix același lucru dar în moduri diferite. N-am crezut niciodată că voi ajunge să prefer conținutul în engleză în detrimentul celui în română. Trăim cu iluzia că facem content de calitate dar din păcate nu este așa…

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*