
Să tot fie vreo 3-4 săptămâni de când Blue Air și-a relansat site-ul. Vechiul site era definiția antichității în materie de site de companie aeriană, dar funcționa.
Totul frumos, doar că pe noul site nu prea funcționează altceva în afară de rezervarea unui zbor. Probabil din situații de genul s-a inventat „if it ain’t broke, don’t fix it” sau…„afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul”.
Dacă vrei să faci check-in online, nu merge. Asta e, stai la coadă în aeroport, vii cu o oră mai devreme, ce așa tragedie?
Dacă vrei să adaugi un bagaj de cală (plătit) la o rezervare – nu se poate. Nici măcar să reverific rezervarea.
Hai, în primele 1-2 săptămâni înțelegi, asta e, se întâmplă. A dat-o și Ryanair de gard.
Singura soluție pentru situația asta?
Le scrii pe Facebook cu numărul de rezervare, îți lași numărul de telefon și te sună ei înapoi să îți spună cât costă.
Totul OK, până la plată.
Când îți sunt cerute datele cardului bancar verbal – Număr complet, nume, dată expirare și CVC.
(da, prima dată le-am dat numărul de card, a doua oară nu mai vreau).
2017.
Cealaltă soluție – achiziționarea din aeroport a bagajului de cală – 50 EUR/segment. Transferul bancar nu se poate, că doar e prea puțin timp până la zbor și nu le vor intra banii până la zbor.
Oare sunt eu ciudat de nu vreau să îmi dau datele cardului la telefon?
Am observat ca se apeleaza si pe la noi la astfel de practici. Si eu am avut o comanda care nu s-a platit automat si la care am dat datele cardului. Evident eu nu sunt niciodata ingrijorat deoarece e card de debit cu aprobare prealabila asa ca nu plateste niciun cent fara sa aprob eu sumele in avans.
Ce înseamnă să aprobi? Că nu au avut nevoie de 3D Secure pentru a debita suma respectivă.
Lucrez in domeniul turismului si cer telefonic clientilor datele cardului (complet) . Deci e normal .
Cum de altfel primesc datele cardurilor clientilor pe fax sau in interfatele de rezervari . Le verific cardurile eventual le si debitez .