Am vizitat noul showroom eMAG de la Băneasa

Am vizitat zilele acestea și eu noul showroom eMAG de la Băneasa. S-a promovat ca fiind cel mai mare showroom eMAG și este într-adevăr uriaș și încă are super mult spațiu la dispoziție pentru extindere, la parter.

Locația este în galeriile Mobexpert, practic în colțul opus Băneasa Shopping City, după Carrefour. Înainte în locația aceea era un Flanco care era mai mereu gol, dar cu multe produse și angajați săritori.

Cred că prin deschiderea eMAG de acolo o să se transfere mai multe vizite acolo, nu m-ar suprinde să fie un deal mai extins acolo prin deschiderea eMAG.

Există loc pentru imens de multe bancuri de livrare, sunt și vreo 5 casierii, față de ce era anterior în centrul de livrare de lângă este o creștere de vreo 10 ori a spațiului de predare comenzi.

Asta e la parter.

La etaj este practic showroomul. Foarte multe telefoane mobile, niște televizoare, vreo 10 frigidere și alte electrocasnice încorporabile, o zonă de electrocasnice mici și produse de îngrijire corporală. Ca showroom, comparat cu magazinele competitorilor este relativ micuț așa. Nu văd însă ca cineva să meargă până în showroom acolo și să cumpere de exemplu un laptop de acolo, doar pentru că era în showroom, poate doar modelele cele mai ieftine, pentru clienții care nu aveau încă încredere să cumpere ceva văzut doar online.

Semnalistica este ciudată, că este în engleză, se folosesc sintagme în engleză pe ecrane.

Mi-a plăcut că au folosit un sistem de tagging al prețurilor cu un ecran de tip eink. Am căutat mai multe informații, este product taggingul de la ses imagotag, practic este un sistem care poate actualiza real-time prețurile. Și integrarea este super mișto, arată și ratingul de pe eMAG al produsului afișat cât și alte informații. Foarte mișto. Probabile ste și o necesitate pentru a actualiza în timp real prețurile cu cele de pe site, unde este știut că eMAG pentru același produs poate modifica de zeci de ori prețul afișat într-o zi.

În altă ordine de idei, am primit un sms publicitar când eram fix în showroom, de la eMAG. Publicitatea această intruzivă girată de operatorii telecom ar trebui să înceteze. Este și penibil să primești sms când ești în locație.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*