Tik Tok – rețeaua socială a momentului

De Tik Tok am aflat săptămânile astea din două articole de la Cristi Manafu și un articol publicat la 2Performant.

Inițial am mustăcit, că știam că e fostul Musical.ly, folosit de puștani. După vreo două ore adunate state prin aplicație mi-am dat seama că într-adevăr pot să fie și suficienți alți oameni încât inclusiv din postura de advertiser Tik Tok să fie o opțiune de placement standard.

Tik Tok pentru mine a fost un fel de duș rece de ieșire din bulă, platforma pe lângă copii e plină de conținut creat pe fundal de manele și muzică sau gesturi lăutărești. Însă, dincolo de preferințele fiecăruia, este platforma cea mai reprezentativă pentru noi, pentru că nu are ca Facebook momentan vreun algoritm de prioritizare a conținului în funcție de persoana ta.

Nu știu care va fi viitorul platformei, cert este că fără prea mult tam-tam a atras o bază interesantă de utilizatori care creează conținut. Nu văd de ce nu ar fi jumătate de instagram.

Momentan platforma are o standardizare completă – permite doar clipuri video de până în 15 secunde, nu văd însă de ce nu ar lua modelul twitter, care s-a extins de la caractere text exclusiv de până în 140 caractere la ce este astăzi (cu mai puțin succes în Europa de Est).

Știu că dacă o să vă faceți cont veți fi șocați de cantitatea de manele din aplicație, dar…chiar e o surpriză?

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!



1 Comment on Tik Tok – rețeaua socială a momentului

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*