Saptamana viitoare, de miercuri incepand, voi fi la Cluj si voi vorbi in cadrul conferintei de ecommerce TeCOMM, ajunsa deja la cea de-a cincea editie. Voi avea ocazia sa vorbesc atat in prima zi, in cadrul panelului Hope is not a strategy cat si in ziua a doua, dedicata workshop-urilor in care voi sustine un workshop de 60 minute dedicat marketingului afiliat din prisma advertiserilor.
Venirea la Cluj e una speciala pentru mine, e aproape de casa asa ca imi va fi cu drag sa vorbesc in acorduri de na, bine!
Ca un preview despre ce voi vorbi:
Pentru ca un program de marketing afiliat sa fie unul de succes trebuie sa fie sustinut atat de strategia magazinelor online cat mai ales de comunicarea dintre magazin si afiliati.
Afilierea pentru magazine cu bugete de marketing mici aduce un mare avantaj: bloggerii se transforma in ambasadori ai magazinelor online si transfera increderea lor catre magazine. Foarte important este ca magazinele sa ii vada pe afiliati ca parteneri ai business-ului lor, sa ii asculte si mai ales sa le comunice obiectivele campaniilor. In final, dincolo de orice forma de promovare si de obiective in vanzari important este clientul sa fie multumit de alegerea facuta, iar afiliatii pot sa transmita mai departe aceasta relaxare de achizitie – daca magazinele le comunica la obiect campania.
Succesul unui program de afiliere depinde in mare parte de strategia ‘360’ a magazinului online.
Imi place foarte mult focusul din editia aceasta: Power to the customers. Pentru ca, vezi tu, in cele din urma clientul este cel care valideaza strategia ta. Dincolo de cat de tari ne credem si ce campanii frumoase facem si cum ne apreciem intre noi ca marketeri, adevarata validare e atunci cand clientul trimite comanda.
Asa ca inclusiv workshop-ul o sa incerc sa incerc sa il centrez cat mai mult pe rolul marketingului afiliat in a-i face pe clienti sa apese pe butonul de adauga in cos si finalizeaza comanda.
Partea cea mai buna: Daca nu ti-ai luat inca biletul de participare, poti sa o faci acum cu un discount de 25%. Foloseste doar codul TeCClaudiu25 la confirmarea participarii.
Si nu ma vei asculta doar pe mine, ci si pe oameni din spatele succesului in Romania pentru Google, Altex, Mastercard, Ikea, Bitdefender, Bullguard, Kubis, Traveo, Conectoo, Bestkids si muulti altii. Sunt onorat sa fiu intr-o lista de speakeri atat de selecta 🙂
Daca esti prin preajma, check-in-ul e musai!
Power to the customers!
N-ai pus niciun link in catamai articolul 🙂
Am pus unul 😛
Dar asa e, nu se prea pune.