
In caz ca aveati dubii ca orice actiune pe care o facem pe Facebook nu este folosita in scop publicitar. O mina de aur pentru cei din marketing, un tool fabulos pentru manipulari.
Acum cativa ani aveam mari dubii de posibilitatile de targetare pe care le oferea Facebook la vremea aceea, insa acum prin acumularea multor date orice publicitar isi poate face niste patternuri extrem de interesante pentru promovarea brandului reprezentat.
Relatii la distanta
Ce poti face?
- targetare interesanta pentru florariile online
- targetare interesanta pentru site-uri dubioase de matrimoniale
Oameni care sunt plecati din Romania
Bilete avion, poate fi si o sursa de date preliminara pentru companiile aeriene.
Proaspat logoditi
Ideal pentru salile de nunti, formatii de nunta si cam orice mai vine la pachet.
Targetare pentru bijuterii
Chiar daca datele pentru Bucuresti sunt putine, as incerca un test pe Romania sa targetez prietenii celor care s-au logodit inainte cu inele de logodna. Barbati care sa faca primul pas, avand in vedere ca persoane din cercul apropiat au facut acest pas.
Studenti
Boboci in Timisoara, afinitate mare spre petreceri si cluburi
Stiu ca primul lucru pe care l-am facut cand am ajuns in Timisoara e sa caut locurile unde pot bea o bere cu cei ca mine.
Oameni care s-au mutat recent
As testa aici sectorul imobiliar.
Parinti (copii mici)
Pampersi, magazine online de produse de puericultura, scaune auto pentru copii.
Sau poate vrem sa il aducem pe Sorin acasa 🙂
Lista poate continua la nesfarsit si nu am intrat in combinatii in raport cu pixeli de remarketing, custom audiences, samd. Cert e ca dincolo de un instrument de marketing Facebook Ads devine si o banca de date si totul nu se rezuma doar la ecommerce.
Foarte bun articolul Claudiu.
Multumesc, Mihai. Am incercat sa fac o colectie sumara a posibilitatilor imediate de targetari pe care oricine le poate folosi in Facebook Ads. Cu un pixel si o lista de emailuri se pot face lucruri tare interesante.
Sunt curios daca faci o reclama pe baza informatiilor de la Facebook chiar o voi vedea. 1000 e o cifra mare tinand cont ca in Myanmar sunt putin peste 15 romani. Poate sunt luati in considerare si cei ce calatoresc si eu dat check in pe aici.
Ideile sunt foarte bune; dar pentru asemenea setari, foarte granulare ai nevoie de timp. Daca cunosti pe cineva in agetie sau freelancer sa faca si sa aibe timp de astfel de campanii, let me know si poate vin acasa, dar in vacanta 😀
Foarte bun, mi-ai dat o gramada de idei.
Insa, la ideea mea inca raman blocat, asa ca te intreb:
pentru „deblocare telefon / unlock phone” ce target/audienta sa aleg?
Am facut un ad, am ales ca interese smartphones, apps, cell phones, mobile – dar abia mi-am scos investitia.
Ai alte idei? 🙂
Merci.
Nu imi dau seama ce ai putea targeta, nu cunosc audienta asta.
Cei care sunt interesati de smartphones nu neaparat au un telefon nou.
Multumesc, exact pe cateva dintre nisele pe care activez eu.