
Am dat zilele trecute de un video care promova, probabil, un produs pentru cei implicați în universul advertisingului digital. Din păcate nu îl mai găsesc. Și spunea foarte simplu un adevăr trecut cu vederea deseori.
Unul dintre adevărurile în marketingul digital este că întotdeauna este mai bine să ai targetarea potrivită decât ad-ul potrivit.
Iar prin ad înțeleg că investim enorm de mult efort în rafinarea creației și intrăm în zone foarte subiective, care nu vor face diferența de cât vom vinde față de oamenii către care ne adresăm.
Sunt atâtea creații geniale, dar cu targetarea greșită..
Sigur, nepotrivirea de multe ori vine și datorită scalării audienței datorită targetului de vânzări sau vizite. Când ești într-o nișă, deja potrivirea audienței se termină la un anume moment.
Degeaba ai o creație superbă pentru o drujbă, dacă tu te adresezi unei audiențe de tineri corporatiști. Dar, dacă ai o creație mai puțin pretențioasă, care se adresează unei audiențe montane, se schimbă radical situația.
Lasă un răspuns