Surpriza plăcută din ecommerce în 2020

Vă spuneam că la început de pandemie, pe vremea lockdown-ului, îmi făcusem un obicei de a comanda legume și fructe de la Piața pe Roți. Nu mai știu ce face business-ul respectiv, că părea oricum ceva de moment, dar era clar că ecommerce-ul cu astfel de servicii sărise peste mulți ani ca evoluție.

Finalul de 2020 m-a prins cumva cu imposibilitatea de a găsi în Kflandul local sau în Carrefourul arondat pe Bringo niște legume și fructe ceva mai exotice (lemongrass, lime). Mi se pusese pata să fac supă thai de creveți (tom yum gung) și nu ieșea cum trebuie gustul fără lemongrass.

Am găsit un alt site, cred că Ralu mi-a spus de el, fru-leg.
Intrat, făcut repede o comandă de aprox 80 lei, adăugat și niște ceapă chivas, cartofi, roșii, s-au mai adunat niște chestii.

Ziua următoare, în 31 decembrie, la 09:00 dimineața mă suna curierul cu mașina proprie dacă mă găsește la adresă pentru livrarea comenzii. Rapid și fără complicații inutile (telefoane de confirmare, etc).
Singurul dezavantaj față de cumpărarea tradițională este că la hypermarket aleg legumele și în funcție de țara de proveniență, ceea ce nu este neapărat peste tot afișat.

Cred că adaptarea aceasta a piețelor de fructe și legume spre zona de online este una dintre cele mai frumoase suprize din ecommerce adusă de pandemie. Și e complicat, pentru că astfel de business-uri vând produse perisabile, nu îți permiți să stai cu stoc.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

2 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*