Standarde livrare în ecommerce, în 2017

Stephen Woods, Amazon cat, Flickr

Am impresia că, de ceva vreme, în loc să se îmbunătățească serviciile de curierat și să asigure clienților ceva mai mare flexibilitate, serviciile devin din ce în ce mai puțin previzibile.

Cred că curierii se afundă sunt creșterea prea mare a pieței. Și nu știu dacă limitele și le-au atins doar ei.

Acum ceva vreme știai că dacă dai comanda până la o anumită oră, mâine sigur vei avea produsul. Dar nu. Astăzi, dai comanda, magazinele online îți comunică un estimat livrare pe două zile. Culmea e când acel estimat se mai și schimbă pe parcurs. Sau dacă îl și primești.

Acum 3-4 ani mă așteptam ca în 2017 să pot programa livrarea nu doar pe zile (cum odinioară mai era disponibil) ci și pe interval orar.
Astăzi, nici nu ești sigur, când trimiți comanda – când îți va veni.

Dar hai să plătim cu cardul. Sigur că da.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

2 comentarii

  1. Stau de 3 ore cu un tab deschis urmărind evoluția livrării via Cargus: ridicat din București ieri la 19:40, ajuns în Brașov azi la 4:55, plecat spre mine din depozit la ora 8:01. Sunt curios dacă ajunge până la 16:00

  2. Pe aici s-a ajuns la un alt nivel cand faci comenzi online. Primesti un tracking si o data de livrare estimata, dar curierii fac livrarea cu o zi inainte cand desigur nu esti acasa sau nu te astepti si pleci pe vreundeva teleleu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*