Cred ca a fost una dintre cele mai faine conferinte la care am participat, probabil in mare parte datorita faptului ca ma cunosteam mai cu toata lumea pe acolo si fiind atat de aproape de casa – ma simteam chiar asa: intocmai ca acasa. Iar discutiile au fost constructive dar in acelasi timp si lejere.
Prezentarile si debate-urile au fost foarte bune, cu un highlight special pentru debate-ul de Black Friday unde s-au adunat oameni cheie in desfasurarea acestui eveniment: Flanco, Fan Courier, Banca Transilvania – adica reprezentata de intregul lant logistic alocat evenimentului. Desigur, pentru BT s-a punctat avantajul comercial si cum chiar si o banca poate face “Bank Friday”.
Ce mi-am dat seama in Cluj: desi bugetele de marketing sunt considerabil mai mici decat prin Bucuresti, oamenii de marketing din zona Ardealului incearca sa acopere mai toate canalele de promovare oferite. Am fost extrem de bucuros ca am putut discuta inclusiv cross channel, influenta online-ului in offline si invers, tactici de loializare a clientilor si ca discutia a trecut de la clasicul “agata clientul sa faca o comanda” la efectiv retentia clientilor. Probabil a fost extrem de inspirat si headline-ul conferintei TeCOMM: Power to the customers. Iar clientul in conferinta a fost elementul central, punctat de multe discutii despre livrare, plata si retentie.
Cat despre ce am vorbit eu: in primul debate “Hope it’s not a strategy” am incercat sa prind cat mai multe elemente ale strategiei posibile ale unui magazin online: mobile, touchpoint-uri multe in funnelul de achizitie, influente externe si asteptari ale clientului pre si post vanzare.
In ziua a doua am vorbit despre marketing afiliat, am incercat sa tin cat mai departe prezentarea mea de zona de vanzare si efectiv sa vorbesc despre toate challenge-urile magazinelor online in relatia cu afiliatii. Si sa punctez foarte bine asteptarile pe care le pot avea si unde pot maximiza performanta.
Gramada de participanti, cu o multime ma cunosteam, nu am reusit sa discut mai cu nimeni atat de mult pe cat mi-as fi dorit.
Dar hey, am email 🙂
In rest, felicitari Libero Events pentru TeCOMM! Sper sa ne revedem anul viitor.
Joi ne vedem la Lumea SEO PPC sa vorbim despre Black Friday. Aparent este unanim acceptat ca data nu va mai fi o surpriza anul acesta.
Lasă un răspuns