Semnalizarea link-urilor de afiliere

De multe ori, cu îmbunătățiri extrem de mici, poți să mărești considerabil performanțele pe care le ai în afiliere. O îmbunătățire la care ar trebui să se gândescă orice afiliat constă în felul în care afișează link-ul de afiliere, modul în care plasează mesajul respectiv și forma grafică pe care o are.

Una dintre micile îmbunătățiri pe care o poți face în afiliere este reprezentată de culoarea banalului link text (una dintre cele mai performante instrumente, dacă este într-un context potrivit). Am întâlnit foarte multe situații ale afiliaților care plasează link-uri relevante, însă nu le semnalizează corespunzător.

Link-ul de afiliere (și cam orice link, în general) mereu trebuie să fie de o culoare diferită de restul textului din articol.

De ce? Poate utilizatorul nu citește efectiv tot articolul tău ca să intuiască că textul subliniat este un link. Însă dacă link-ul iese în față, este vizibil în corpul textului, poți să atragi atenția vizitatorului spre link și fără a citi neapărat articolul cap-coadă.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

2 comentarii

  1. Să înțeleg că albastru este culoarea general valabilă pentru linkuri și astfel orice vizitator va înțelege că ăla e un link? La mine tema pune automat pe argintiu, dar pot modifica asta, însă caut culoarea potrivită (nu roșu) care să atragă fără să deranjeze. Ar fi albastru?

    • @Gabi, nu știu, important este ca link-ul să fie de o culoare diferită, dacă vrei ca vizitatorii să dea click pe el, mai ușor. Acum depinde mult de template, de felul în care link-ul iese în evidență. Eu pe blog aici aveam tot un gri, însă pe site-urile care contau dpdv $$$ eram foarte atent cu semnalizarea corespunzătoare a link-urilor.

1 trackback / pingback

  1. Modificari mici insa cu impact mare in site-uri care fac afiliere

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*