Nu particip chiar la toate conferintele din online-ul romanesc, drept vorbind particip mai mult la care compania la care lucrez este partener. Asa a fost si cu Iceefest, insa am ramas cu cateva idei foarte misto de acolo. De departe, cea mai misto prezentare la care am asistat vreodata a fost cea din ziua a doua, a lui Ivan Imhoff: Master Class #2. Conversion Rate Optimization: It’s All Psychological.
Prezentarea lui Ivan s-a rezumat practic la o singura chestiune, explicata de o mie de ori: daca iti pasa de utilizatorii care navigheaza pe site-ul tau, acestia vor cumpara. You just need to care!
Simplifica formulare, ofera o experienta placuta de navigare utilizatorului, nu il frustra, nu il agasa – si totul va fi ok. Transpunerea acestor lucruri intr-un simplu „arată că îți pasă de oamenii care intră pe site-ul tău” practic îți face job descriptionul, dacă lucrezi în industria asta: îi faci pe oameni să fie confortabili cu brandul online pe care îl reprezinți.
Lasă un răspuns