Scădere de reach după trecerea contului de Instagram pe business

Îmi place Instagram ca rețea socială, este o platformă destul de curată și poți să o faci foarte personalizată și nu e încă atât de plin de reclame cum este Facebook. Am început să folosesc platforma mai mult de acum vreo doi ani.

În fine, acum ceva timp am aflat că poți să îți treci contul personal pe profil business și astfel să ai acces la statistici de reach și alte mici elemente pe care le folosesc uzual profesional.

Ce nu m-am așteptat însă a fost scăderea dramatică a vizibilității. Dacă în general adunam între 30 și 50 inimioare la o postare, ulterior abia treceam de 20 inimioare. Și aceeași calitate a pozelor, aceeași audiență practic, aceleași taguri. La fel și la stories, instant s-a înjumătățit reachul.

Așa că zilele trecute am revenit la profil de cont personal. Din păcate pare că degradarea de reach este permanentă, nu și-a mai revenit.

Păcat că interesul de revenue și de momeală spre conturi business este atât de mare la Facebook. Treci pe cont business și apoi ai nevoie de buget pentru a ajunge la aceeași audiență pe care deja o aveai organic. Not fair.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!



1 Comment on Scădere de reach după trecerea contului de Instagram pe business

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*