Revolut și-a deschis program de afiliere

Iată că cei de la Revolut, probabil mulțumiți de cum au decurs lucrurile prin programul Metal Game, și-au deschis un program de afiliere, inclusiv pentru utilizatorii din România.

Programul de afiliere rulează prin platforma Impact (cunoscut și ca Impact Radius), o platformă whitelabel pentru companii. Platforma este una web based, nu vă așteptați la vreo versiune responsive sau aplicații mobile – cum au platformele de afiliere românești, dar totuși își îndeplinește foarte bine scopul.

Comisioane de la 2 lire pentru fiecare cont nou

Revolut va oferi astfel 2 lire (GBP – aprox 11 lei) pentru fiecare cont nou creat pe planul standard gratuit, 10 lire pentru utilizatorii care fac upgrade la Premium, respectiv 20 lire pentru utilizatorii care fac upgrade la planul Metal.
Sunt niște comisioane foarte bune.
Daca utilizatorul înregistrat este din afara României sau Poloniei, comisioanele cresc cu aproximativ 50%.

Trackingul se realizează prin metoda similară de la Metal Game, și anume utilizatorul va fi invitat să își descarce aplicația iar trackingul se va face printr-un sms trimis pe numărul de telefon.
Având în vedere comisioanele oferite la deschiderea programului de afiliere, zic că este un deal destul de corect. Singura chestie mai ciudată este comisionul de retragere din platforma de afiliere, de 44 lei, la plăți minime de 190 lei.

Comisioanele se blochează la 14 zile în luna următoare înregistrării (între 14 – 44 zile de pending), după care urmează facturarea și plata.

Se va mai putea câștiga semnificativ?

Despre cât de mult se va putea câștiga cu Revolut pe viitor este greu de estimat, pentru că în România sunt deja peste 200.000 utilizatori ai aplicației. Nu cred că se vor mai înregistra încă pe atâți oameni, așadar s-ar putea să fie un pic cam târzie lansarea programului de afiliere.
În urma articolului publicat de mine despre Revolut cred că mii, dacă nu zeci de mii de oameni s-au înregistrat pe Revolut, mi-e greu să cred că vor mai fi încă măcar 10% din aceia, având în vedere înghesuiala pe zona aceasta de content despre a scrie despre fintech.

Am încercat să caut și Termenii și Condițiile Campaniei de afiliere ca să înțeleg dacă se acceptă și altceva decât content marketing, dar nu a fost atât de la îndemână.

În orice caz, iată că până la urmă Revolut are buget de marketing – sau a ajuns în momentul în care creșterea nu mai poate fi doar organică, ci trebuie boostuită și prin bugete de marketing.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

3 comentarii

  1. Cand am cautat acum ceva vreme detalii despre Revolut la tine pe blog am ajuns. Practic un comision pierdut pentru tine. Programul de afiliere a ajuns mult prea tarziu din nefericire.

    • Mă gândeam la asta și eu zilele trecute, când mă uitam că articolele despre Revolut au adunat în ultimul an peste 100.000 afișări. Dar până la urmă mă bucur că am ajutat atâția oameni cu informație despre cum să economisească prin Revolut 🙂

  2. Eu nu reușesc să aduc cinci membri noi, că să primesc upgrade gratuit la Metal. Revolut îmi tot dă ocazia asta. Pentru mine, cel puțin, programul de afiliere e inutil.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*