
Dacă mi-a displăcut un lucru enorm în experiența din Danemarca, este stilul acesta de a anunța foarte senin vineri, la închiderea programului, lucruri importante. Gen recalibrări de direcții, oameni dați afară, schimbări de strategii. În așa fel încât să treacă weekendul și pare că oamenii uită. Zici că e în manual și cu siguranță astfel de anunțuri nu sunt întâmplătoare.
Cumva în același stil Revolut anunță astăzi printr-un email trimis probabil cu 20 minute înainte de închiderea operațiunilor săptămânale în UK faptul că într-o strategie de reducere a costurilor vor închide programul de afiliere în ziua următoare de luni.
Am lucrat în industria asta și știu cât de mult contează un termen de preaviz pentru decizii de business, deciziile acestea cu notificare practic imediată erau super barbare și denotau o lipsă barbară de considerație a unui parteneriat.
Așa cum are un avantaj un program de afiliere rulat semi-inhouse (impact e o platformă whitelabel cu subscription deseori anual), linkurile vor redirecționa în continuare spre advertiser. Mă îndoiesc că se vor putea înlocui acele linkuri sau oamenii care au scris despre serviciul acesta în speranța unor comisioane înregistrate prin afiliere se vor putea replia.
Voi înlocui eu linkurile de afiliere pentru că se închide programul de afiliere? În niciun caz nu voi face din asta o prioritate.
Programul de afiliere Revolut a apărut destul de târziu după ce am scris de acest produs, am trimis probabil mii de clienți fără vreo recompensă financiară la început, ulterior am avut niște zeci(poate chiar puține sute) de clienți Revolut plătitori recompensați prin programul de afiliere din platformă sau din aplicație.
Ei bine, nu e etic să scriu doar de bine, trebuie să semnelaz și când lucrurile când nu sunt cum consider eu în regulă.
Motivare prin COVID-19
Pe de altă parte, industria turismului și a serviciilor conexe este profund afectată de reduceri de costuri și mulți oameni din industrie trăiesc niște drame. Chiar mă uitam peste niște oameni pe Linkedin care trăiau pentru job și acum anunță că sunt dispuși pentru relocare…cam oriunde.
Așadar este de reținut că Revolut a spus cu subiect și predicat că motivul închiderii programului de afiliere este dată de pandemia care probabil că va scutura economia mondială curând.
Probabil așa și Revolut, e cam ciudat să spui beneficiul de curs valutar, dar totuși, aplicația e foarte avansată față de cele uzuale ale băncilor, mă întreb de ce atunci graba aceasta de a opri promovarea.
Toti au oprit: Monesse, Curve, dar si afilierea pe turism. 🙂