Ratingurile sunt inutile – Episodul Uber

După cum spuneam, oamenii se contrariază atunci când le dai un rating mai micuț de cel maxim posibil. Adică ori e maxim, ori e negativ. Nu există ceva între, e ori-ori. Dar îi spune evaluare.

Astăzi, cică ratingul mediu al pasagerilor din aplicația Uber, în România, ar fi de 4.93.

Serios acum. 4.93? Și eu care credeam că sunt special la 4.97.

Se pare că toți suntem speciali.

Dacă ai avea rating mult sub medie ai mai folosi aplicația, în calitate de client? 🙂 Dar dacă ți-ar spune că ești doar mediocru?

Am mai scris despre asta aici.

Sigur, Uber a spus că nu are date despre evaluarea medie a șoferilor în România. 🙂

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

1 comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*