Rata de Click In Functie de Dimensiunea Bannerelor

Date luate din aproximativ 4.000.000 afisari in total in Google Display Network, consider relativ reprezentativ. In momentul in care avem de a face cu un element interactiv cat de mic in banner rata de click creste cu aproximativ 15%.

Acum in legatura cu pozitia bannerelor, este clar ca fiecare partener incearca sa le puna in asa fel incat sa ofere clickuri si implicit venit pentru ei. Se mai poate face o mica analogie intre dimensiunea bannerelor si pozitia in pagina a acestora.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

9 comentarii

  1. Dispunerea acestor bannere presupune mult mai multe. Sa iti stii vizitatorii si sa stii cum sa ii atragi asfel incat sa actioneze in consecinta. Am un prieten cu CTR extrem bun, dar care mi-a spus ca acesta depinde in functie de la site la site … presupun ca are dreptate.

  2. @Zuma
    Adevarat, tocmai de aceea nu am scris efectiv CTR-ul. Totusi, diferenta de rata de click intre dimensiuni este asta in ads-urile mele.
    Te rog sa comentezi cu nume real, de regula adaug in spam pe toti cei care comenteaza fara nume real.

  3. Am mers si eu pe aceeasi idee in urma cu mai mult timp, in care experimentam cateva retete pe un site de slabit. A functionat, dar mai apoi m-am axat pe afiliere, unde mi-am dat seama ca se castiga mult mai bine. Si volumul de munca, bineinteles, este direct proportional cu banii pe care ii scoti la sfarsitul fiecarei luni.

  4. Trebuie luat in calcul foarte mult pozitia banneului.
    Datele prezentate de tine sunt foarte aproape de adevar, insa conteaza daca un banner este pozitionat in continut sau deasupra unui post, fata de unul pozitionat in sidebar.
    Adica un banner de 480*60 pus deasupra unui articol s-ar putea sa fie mai rentabil decat unul de 336*280 in sidebar.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*