Provocare in afiliere: Conversia pe mobil

Deloc surprinzator, observ pe site-urile mele ca traficul pe mobil creste din ce in ce mai mult, a ajuns constant la 15% din total trafic. Acum cateva luni am creat chiar profil mobile in Analytics pentru toate site-urile de affiliate marketing. Problema intampinata de mine a fost ca vizitatorul care intra pe un site ultra-nisat, care vorbeste de un produs specific, nu va converti acolo unde ii indic prin linkurile de afiliere ci va converti de cele mai multe ori acolo unde se afla. Adica daca cauti informatii despre un produs specific, de cele mai multe ori tu ca vizitator… esti poate intr-un showroom eMAG, Flanco.. cum te conving eu sa salvezi linkul de afiliat ca sa convertesti dupa aceea pe PC, acolo unde se intampla magia in afiliere?

Acum am introdus si Goals-uri in analytics pe linkurile de afiliere accesate prin telefonul mobil. Nu o sa ma surprinda deloc daca rata de click va fi mai mare decat cea de pe PC, pentru ca navigarea este mult mai centrata pe continut, acolo unde introduc linkurile affiliate.

Pana acum potul cel mai mare din traficul pe mobil este luat de Google. Cum intram si noi, pana nu e prea tarziu? Nu putem ignora trendul de crestere a traficului pe mobil.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

13 Comments on Provocare in afiliere: Conversia pe mobil

  1. lol Și tu ești culmea. Cum vrei să convertești dacă site-urile mobile ale advertiserilor nu sunt legate la sistemul de afiliere… Am întrebat aff managerii, nu vorbesc prostii.

    • Salut Ioji, stiu si eu de situatie. 🙂
      Problema mea e cum convertesc vizitatorul sa treaca dincolo de mobil/tableta spre a reveni pe site-ul meu cand face comanda
      Ca in mod cert nu isi cumpara clientul masina de spalat vase dupa prima vizita pe telefonul mobil…

  2. „cum te conving eu sa salvezi linkul de afiliat ca sa convertesti dupa aceea pe PC, acolo unde se intampla magia in afiliere?”
    Întrebarea nu își are rostul. Dacă site-ul e relevant atunci vizitatorul va reveni ori de câte ori e nevoie, înainte de a se decide să facă pasul.

  3. Poate mobile e mai bun pentru click2call(cine oate si stie sa cuantifice). La 10-15% trafic, asa e si rata de conversie. Nu cred ca mobile reuseste inca sa fie in top 5 channel pt un mag onilne,(platit, organic, comparatoare, FB, publisher.., ) in special pe afiliere(aici e prezumtiv pt ca inca nu practic). Este insa un f important factor de awareness si de incredere pe care o ofera similar si mult peste mobile un canal cum e FB.Problema e cu increderea in High-Tech.. romanu e mai mult Hi5:)

  4. Vad ca revin din ce in ce mai des pe acest blog, inseamna ca are informatie pe care o consider valoroasa. 😉
    Lasand gluma la o parte, desi cateva banere ratacite pe cate un website am avut de multi ani, abia acum ma gandesc serios la afiliere, deci orice informatie mi-ar fi de folos. Pentru asta, incerc sa descopar cat mai multe din experientele celor care s-au ocupat de marketing afiliat, pentru a invata din reusitele sau erorile lor.
    Felicitari pentru blog!

  5. Eu sunt tare curios sa vad cum vor evolua lucrurile in momentul in care traficul unui site va fi in proportie de peste 50% venit de pe terminale mobile. Ma refer in principal la site-urile de afiliere.

  6. in mare partea afilierea merge foarte mult in perioada sarbatorilor si de black friday, in timpul anului pare destul de scazuta piata incat sa traiesti doar din afiliere.

    Conversia pe mobil nu prea vad sa aiba rezultate momentan, adica Romanul de pretudindeni dupa ce da click pe reclama dupa aceea tot pe calculator o sa trimita comanda, sau din cate am inteles mai mult de jumatate din comenzile de la emag sunt telefonice.

  7. Mobilul este folosit mai mult pentru navigare ,eu cred ca se pierd comenzi atunci cand cineva vede un produs interesant pe mobil si apoi face comanda de pe pc pierzi comisionul.

  8. Foarte interesant articolul adus in discutie cat si comentariile facute. Avand in vedere faptul ca am devenit din ce in ce mai activi, mobilul este o sursa mult mai rapida prin care putem gasi anumite produse sau chiar servicii de care avem nevoie.

2 Trackbacks & Pingbacks

  1. 26 de sfaturi despre time management pe care aș fi vrut să le știu la 20 de ani | Gabriel Ursan
  2. Bloggingul se mănâncă și cu marketing și cu PR? | Gabriel Ursan

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*