Știrea cu care am început dimineața aceasta a fost aceea că platforma de marketing afiliat Profitshare este cumpărată de către 2Performant.
Tot ce este relevant e aici și aici sintetizat în 3 idei.
Ca om care am învățat o mulțime de lucruri în afiliere, ca afiliat eMAG prin Profitshare sau ca afiliat 2Performant și apoi lucrând mai bine de 4 ani* la Profitshare, în probabil cea mai bună perioadă atât a platformei cât și ca efervescență a marketingului afiliat, vestea aceasta evident că am savurat-o și am analizat-o pe toate părțile pentru mine 🙂
*4 ani care au fost cât 10
Felicitări 2Performant! Cred că este un deal extrem-extrem de bun pentru ei și sunt tare curios cum se va așeza și colaborarea cu eMAG.
Și felicitări ambelor platforme + eMAG pentru că mai bine de 15 ani de competiție în care au fost deseori exemple de comunicare și exemple de inovație în marketing (platformele din .ro le văd peste cele de afară).
Și dincolo de asta, cred că ambele platforme și-au pus amprenta pe cariera multora. Indiferent că e vorba de afiliați, advertiseri sau oameni care au lucrat la platforme.
Mă bucur când mă mai văd cu câte un fost coleg și mai schimbăm vorbe despre cât de implicați eram în ceea ce făceam, câtă bucurie și câtă satisfacție aveam când ne ieșea ceva.
Eu deși am fost mai aproape de eMAG și Profitshare, țin minte că prin 2011 am fost la o întâlnire 2Parale pe vremea aceea în care Dorin Boerescu explica cam care era treaba cu afilierea. Ziua imediat următoare eu înregistram două domenii noi din care unul și astăzi e up & running.
Să vedem ce urmează. Cel puțin în vreun an măcar dispare problema advertiserilor în două platforme. Sper să dea cu plus.
Nu cred ca a prevazut cineva aceasta miscare. Eu sunt curios daca eMag va intra pe platforma 2performant.
Ce prostie… si competitia unde e?
Si eu care credeam ca mai e loc in piata de inca un jucator…