Vorbeam cu o cunoștință despre oamenii de performance care mai pleacă pe la companii sau mai ales agenții care nu lucrează în sfera ecommerce (sau lead generation).
Mi se pare admirativ. Dacă în ecommerce lucrurile sunt destul de standardizate, pe alte industrii unde intră canalele de performance – KPI sunt mai la libera alegere, ceea ce permite multă creativitate în campanii.
În ecommerce la un moment dat performance-ul ajunge să se limiteze de capacitatea comercială (prețuri, stocuri), de marketing (poze, descrieri, website) sau logistică a business-ului promovat, așa că un pic de performance la branduri care sunt tradițional doar pe TV și outdoor mi se pare interesant.
Cred că cea mai întâlnită vorbă în departamentele de performance este că bugetul este nelimitat, dar în raport cu costul pe vânzare. Discuții de genul de captain obvious care în afara ecommerce-ului sunt mai puțin întâlnite.
Și până la urmă nu mai vorbim de abordare de performance marketing, ci vorbim de canale de performance, ceea ce au ajuns să compună mare parte din bugetele de digital ale advertiserilor.
Deci da, se poate face performance și în afara industriilor de ecommerce și lead generation unde din păcate performance-ul este judecat prea short-term.
Lasă un răspuns