Optimism la GPEC 2018

Am fost astăzi la Gpec Summit 2018 și mi-a părut bine. Foarte multă lume, din nou s-au adus scaune suplimentare în sală, content OK din partea majorității speakerilor, organizare bună. Se vede experiența după atâția ani de eveniment.

Pe partea de speakeri, cum la conferințele din România se repetă aceiași speakeri (și nu neapărat că ar avea prezentări mai slabe, ci repetive), m-au atras speakerii străini. Karl Gilis e un showman, i-aș plăti omului bilet de intrare și la un stand-up comedy legat de digital marketing.
A fost bună și prezentarea lui Peep Laja, dar și a lui ca și prezentarea Jeff Bulas mi s-au părut că abundau fie cu exemple deja vechi, fie cu cuvinte safe (evergreen content șamd). Audiența cred că era formată 50% din first timers la evenimente de ecommerce și până la urmă la astfel de evenimente, după niște ani, nu mai mergi neapărat să reinventezi roata, ci ca să te încarci cu optimism.

Mi s-a părut că prezentările abundau cu exemple din Hotjar. Acum 5 ani dacă spuneai de heatmaps, clickmaps era rocket science, astăzi deja vorbim mult de user session recording șamd.

Cred că Iulian Stanciu a mai spus că România este un hub de ecommerce în zonă, confirmă teoria mea că cel puțin la nivel de ce se face în birourile de marketing e peste ce am văzut în deplasare :), din păcate nu avem bugetele să dăm relevanță multor lucruri grozave făcute în țară.

Anul acesta sunt trei zile de eveniment, mi-ar fi plăcut dacă prima zi ar fi comprimat toate prezentările interesante, unele teme se repetă cu aceleași și aceleași discuții (momentul scuzelor curierilor, studiul de piață, momentele sponsorilor), dar e momentul potrivit de hey ce mai faci prin zona de afară.

Dacă tot am amintit de optimism, cred că despre asta a fost vorba ziua I, despre optimism. Avem și pare că deja știm direcția, doar clienții să vină.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*