Acum câțiva ani eram oarecum mirat de capacitatea unui service de mașini de spălat rufe de a cumpăra vreo 40-50 domenii de tip exact match și a monopoliza rezultatele de căutare pe Google.
Astăzi tactica se mai aplică, dar cred că are un succes mai moderat. De exemplu am văzut-o aplicată când am avut nevoie de niște instalatori sau electricieni. Mai mult decât atât, numerele de telefon erau chiar diferite pe site-uri, deci pare a fi o strategie lucrată.
Mirarea mea a fost că această formă de guerilla marketing a mai evoluat și spre alte direcții.
Căutând zilele acestea o adresă, am dat de un anunț ca lăsat „review” la o adresă sub formă de fotografie.
Mergând pe fir, l-am descoperit pe George. George repară orice fel de televizoare sau aparate de aer condiționat.
Omul a lăsat câteva zeci de reviewuri/poze de la locație în care își fotografia pur și simplu mașina la locație, mașină pe care invariabil se găsește o adresă URL și un număr de telefon.
Smart, dumb, funcționează sau nu – nu am o părere. Dar cu siguranță cei de la Google nu s-au gândit că unii utilizatori vor fi atât de creativi în fotografiile de pe Google Maps. 😀
Lasă un răspuns