
Ediția de la Cluj-Napoca a TeCOMM la care am participat acum doi ani a fost cea mai caldă conferință la care am participat în România. Organizare excelentă, discuții foarte interesante și cel mai important: participanți care au fost foarte activi în sălile de workshop și în cea a conferinței. Atmosfera de la Cluj aș duce-o la orice conferință din București.
Anul acesta TeCOMM va avea loc în perioada 24-25 Octombrie 2017, la același loc – Grand Hotel Italia iar lista de speakeri este una foarte interesantă și extrem de lungă. Prețul unui bilet All Access este de doar 69 EUR.
În cele două zile ale evenimentului, participanții au parte de peste 50 prezentări și workshopuri susținute de peste 35 speakeri naționali și internaționali care se desfășoară pe 6 scene.
„Cu fiecare ediție TeCOMM am adus concepte originale (The Catwalk Stage, SEO Masterclass sau TeCOMM Cross-border) și am pus în valoare nevoile magazinelor online din România prin workshopuri, prezentări și masterclass-uri premium. De 7 ani aducem speakeri internaționali de top precum Tesco, eBay, GfK, Facebook sau Google tocmai pentru a contribui semnificativ la dezvoltarea industriei de comerț electronic din România”, declară Bogdan Ciocian, Managing Partner Libero Events.
Focus pe atragerea clienților în online
TeCOMM, evenimentul premium de eCommerce, se desfășoară anul acesta sub tematica Houte Couture your eCommerce Business. Deoarece atragerea consumatorilor în online presupune campanii orginale și strategii inovative, evenimentul TeCOMM este structurat pe 2 zile și acoperă toate ariile în care magazinul online are nevoie de atenție. Prima zi, 24 octombrie include 5 scene desfășurate simultan: The Catwalk Stage, Markday Stage, SEO Masterclass, Antreprenor pe www, Start-up Area Powered by eMag Marketplace și scena principală a conferinței.
Scenă și prezentări dedicate magazinelor online de fashion
The Catwalk Stage este dedicată în întregime proprietarilor de magazine online din domeniul fashionului, care prin prezența activă își vor îmbogăți portofoliul cu sfaturi practice de la speakeri renumiți. Start-Up Area Powered by eMag Marketplace, vine în întâmpinarea antreprenorilor în dezvoltare ca un ghid cu toți pașii ce trebuie urmați pentru o dezvolare durabilă și eficientă în acest domeniu. Tot în prima zi se desfășoară workshopurile Markday, dedicate marketerilor, Antreprenor pe WWW dedicate managerilor și SEO Masterclass. Cea de a doua zi, în cadrul Conferinței vor avea loc prezentări și dezbateri pe subiecte de actualitate.
Magazinele online și profesioniștii în eCommerce eBay (Samuel Laurinkari – Head of EU Affairs), Philips (Adam Palczewski – Global Sr. Manager, Ecommerce & Digital Media), Gfk (Marco Wolters – Global Industry Lead Fashion, Home and Lifestyle), Littledata (Edward Upton – Fondator), The Myndset Company (President – Minter Dial), sau Netcomm Suisse (Carlo Terreni – General Director) vor fi prezenți la TeCOMM pentru a duce experiența comerțului online la cel mai înalt nivel.
Iar cum biletele de avion sunt foarte ieftine spre Cluj Napoca, parcă nu ar strica nici pentru cei din București să ia pulsul Clujului sau pentru cei din Iași și Timișoara, care au și ei zboruri directe (și ieftine).
Lasă un răspuns