Navigarea pe internet se întâmplă preponderent pe telefonul mobil

Spuneam la conferința de afiliere de la Sinaia că 70% din traficul pe internet este deja mobil. Oamenii în general se uită după ce spune eMAG, iar când eMAG spune că 70% din trafic anul acesta a fost de pe dispozitive mobile tinde să se surprindă.

Asta chiar dacă datele inclusiv din Analytics-ul lor spun același lucru.

Cred că ar (fi) ajuta(t) dacă cumva în Google Analytics în raportul principal de Audiență – Overview ar exista un pie chart vizibil cu tipul de trafic. Acum este ascuns oarecum raportul desktop vs mobile.

Surprinzător cum Google a omis să prezinte grafic în Analytics creșterea mobile-ului de la an la an, într-un format mai vizibil.

Pe site-urile de publishing procentul este chiar mai mare pentru că intervine și Facebook. Am pornit o campanie de curând pe Facebook și 98% din traficul realtime din Facebook era mobil!

Zarurile sunt aruncate, procentul de trafic pe mobil va crește probabil spre un 80% și de acolo va fluctua în funcție de sezon. Ar mai fi de zis că există multe voci care spun că de fapt traficul pe mobil nu a furat de la desktop, ci mai degrabă a adăugat plus de trafic..dar nu este mereu valabil.

 

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!



Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*