Mozilla se gândește să restricționeze solicitările de abonare la notificări push

Una dintre știrile zilei în marketingul digital ar trebui să fie faptul că Mozilla testează prin browserul Firefox varii metode de a ignora anumite tipuri de notificări.

Web developers should anticipate that Firefox and other browsers may in the future decide to reject a website’s permission request based on automatically determined heuristics.

Știți despre care vorbesc, sunt cele de marketing, acele push notifications-uri folosite de toată lumea.

Și înțeleg de ce – am vreo 1.500 abonați pe acest blog la notificări. Din ei, doar vreo 1-2% dau click pe postări, în funcție de subiect.
Pentru că eu îi doresc chiar și pe acei 1-2% din cei 1-2% care se abonează, deranjăm alți 99,9% din vizitatorii site-ului. Ceea ce face o experiență extrem de neplăcută pentru o mulțime de utilizatori.

Să fim serioși –  e cam mult.

Discuția fiind deschisă, sunt sigur că pe viitor(ul apropiat), discuția despre abonarea la notificările push, care au devenit noul email marketing va fi una mult redusă.

Momentan se va testa afișarea acestor notificări doar după varii interacțiuni cu pagina sau afișarea acestora într-un chenar. Probabil flow-ul va fi acela ca la inactivarea flash-ului, se activează expres la cerere.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!



1 Comment on Mozilla se gândește să restricționeze solicitările de abonare la notificări push

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*