Mai multe tooluri de marketing nu ajută întotdeauna

Mai am uneori discuții cu juniori din industrie și mereu îmi spun de toolurile grozave pe care le folosesc în compania nouă în care s-au mutat sau cum reușesc să supra-optimizeze anumite campanii. Și oamenii nu vorbesc în general de un anume super-tool, ci deseori vorbesc de a lucra cu MULTE tool-uri, nu contează cu ce scop.

În plus, în anumite situații e chiar din contră, unele tool-uri te țin captiv în opțiunile marketate de acele tool-uri. Sau, se poate întâmpla, dacă vorbim de un integrator, e posibil ca funcții native să nu apară în tool până la un release ulterior.

În prea puține cazuri am simțit că tool-urile adaugă informație peste cele prezentate de platforme.

Sigur, nu vreau să descalific tool-urile de marketing, dar câteodată poate e mai productiv să stăm să lucrăm direct cu platforma de comunicare în cauză, fie el Facebook Ads, Google Ads, WordPress sau orice altă platformă.

Tool-urile în companiile mari am simțit că se folosesc mai ales pentru a seta varii nivele de acces între angajați sau pentru a configura mai degrabă zona de raportare a campaniilor automat.

Discuția despre tool-uri practic e aceeași discuție că la un moment dat nu are sens să folosești mai mulți provideri care vorbesc cu aceeași audiență.

Să nu mai vorbesc că uneori fiecare tool vine cu integrarea sa, raportarea sa – e amuzant când aduni cifrele de vânzări din fiecare platformă îți dă 3x câte vânzări ai avut de fapt în realitate.

sursa imagine

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!



Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*