Chestii întâmplate pe DN1 recent prin zona Otopeni-Băneasa:
- s-au apucat să repare rosturile de la podul de lângă IKEA Băneasa. De prin aprilie-mai. Foarte bine, erau degradate de ani de zile. Au terminat după două luni pe o direcție, timp în care nu au lucrat decât câteva zile, și acelea cu echipe mici, strict în timpul zilei. Suntem în iulie au schimbat sensul, lucreaza pe sensul spre București. Probabil vor termina în septembrie?
Problema? Lucrează foarte puțin, cu foarte puțini muncitori, în zile foarte puține și doar pe timp de zi. Genul de lucrare care în locuri civilizate s-ar face în câteva nopți. La noi o zi durează realizarea semnalizării… - s-au apucat să vopsească balustradele podurilor de la Băneasa și Otopeni. Făceau asta oricum la 1-2 ani. Doar că de data asta au descoperit mi se pare pistolul de vopsit și au făcut mai multe chestii mai mult sau mai puțin amuzante. Una dintre ele este asta, ceea ce pare că a rezultat în oprirea lucrărilor – podul de lângă Aeroportul Otopeni pe sensul spre București e doar pe jumătate vopsit.
A doua e că toate podurile sunt jenant vopsite. Au dat un sfert de vopsea pe balustrade, un sfert în aer și probabil jumătate pe trotuar. E rușinos. Arată stâlpii de iluminat în ultimul hal iar trotuarul e și el plin de vopsea…
- zilele trecute (lunea trecută) s-au apucat să re-traseze benzile prin Otopeni în a doua parte a zilei. Când e traficul cel mai mare? Noaptea nu ar fi fost mai ok? Disconfort mai puțin pentru toată lumea, mai puține înjurături pentru cei care au programat lucrarea, poate chiar și lucrarea de calitate mai bună.
Iar lucrarea a fost așa – pe ici colo, s-a și oprit. Au retrasat doar mediana iar pe direcția spre Aeroport doar separatorul dintre benzile 2 și 3. E ca și cum le-ar fi rămas puțină vopsea și nu știau ce să facă cu ea, nu are nicio logică ce au făcut până acum.
- au mai fost zile când făceau curățenie tot pe timp de zi, dar asta o trecem la disconfort mediu
Chiar nu înțeleg de ce lucrează atât de lent și atât de prost planificat. Anul trecut și pe porțiunea de pe DNCB din zona Otopeni efectiv au lucrat la turație absolut minimă făcându-se cozi kilometrice.
Mi-aș dori cumva ca atunci când se face bugetarea acestor lucrări să se calculeze poate mai global. OK, e mai ieftin să lucrezi pe timpul zilei. Dar câți oameni terți lucrării pierd cât timp și câți bani pentru că undeva administrația drumului face o economie?
Dar e vorba aia, dacă ar lucra noaptea – nu ar vedea lumea că lucrează și ar avea pretenții la mai multe.
Lasă un răspuns