Mai avem de lucrat la flexibilitatea livrarilor comenzilor online

Stephen Woods, Amazon cat, Flickr

Comandă miercuri seara, că expira promoția, colet care ar trebui să ajungă vineri. Mă gândesc că nu ar trebui să fie mare lucru vineri când mă sună curierul să îi spun să reprogrameze livrarea pentru sâmbătă. Totuși, zic să nu plătesc cu cardul, de ce să mă lipsesc de bani până ar ajunge coletul?
Socoteala de atunci nu se potrivește în final pentru că vineri curierul îmi spune că el nu poate reprograma livrarea pe sâmbătă, doar să vină luni, și dacă vreau coletele sâmbătă să sun în centrală. Sun în centrală, mi se spune că sâmbătă se livrează doar coletele etichetate cu livrare sâmbăta, dar că se transmite o informare pentru încercare de livrare sâmbăta.

Astăzi e sâmbătă, coletul conform AWB-ului nu a ieșit în livrare. Luni, când se va încerca livrarea evident nu voi fi acasă – hai să reprogramăm din nou livrarea la adresa de la birou. Așa, într-un scenariu optimist ar ajunge coletul marți.

Și când mă gândesc că aștept inovație de la curieri.. 🙂

Mă rog, aici e o oportunitate foarte bună pentru magazinele online, să ai posibilitatea de a alege data de livrare – că până la urmă dacă curierii livrează în 24 ore oriunde (și merită felicitări pentru asta în RO) pentru un magazin online e atât de simplu să țină coletele pregătite în depozit și să le dea spre livrare cu o zi înainte de data programată de livrare.

Și cum ar fi dacă la toate comenzile, cu un eventual cost suplimentar ai avea parte de un meniu de genul oferit chiar de curier:

livrare_eMAG

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*