LinkedIn se transformă tot mai mult în Facebook prin implementarea Reactions

Linkedin sigur că nu putea să rămână doar o colecție publică de CV-uri și de recomandări, așa că în ultimii ani a tot introdus funcționalități mai sociale.

Acum, compania anunță că va introduce „Reactions”, adică practic transformă like-urile în mai multe elemente. Implementarea este exact ca la Facebook, ții apăsat pe butonul de Like și acesta deschide un modal în care ți se mai prezintă câteva opțiuni.

Aparent funcționalitatea va intra în următoarele luni.

Mai lipsește ca Linkedin să adauge Stories și atunci avem completă situația.

Acum, eu văd o utilitate foarte mare în Linkedin din punct de vedere profesional. Pot să văd evoluția unor oameni, să înțeleg dacă cutărică mai e în compania X și văd cam care sunt companiile care cresc mult și cu oameni pe care îi știu. Mi se pare o platformă extrem de utilă din acest punct de vedere. Pe Facebook această informație nu mi se pare foarte relevantă, chiar dacă Zuck&co ar vrea să muște o felie din zona de jobs (și cred că va reuși).

Ce mi se pare însă că merge într-o direcție mai ciudată este acest cerc al copierii de conținut din alte medii și aruncatul pe Linkedin sub formă de creație proprie. E plin de citate motivaționale pe Linkedin. Cred că aceasta va fi provocarea Linkedin, să reușească să transforme Newsfeed-ul propriu în ceva mai relevant și interesant.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!



Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*