Joaca de-a șoarecele și pisica cu prețul abonamentelor Vodafone

Sunt client pe abonament Vodafone de probabil vreo 10 ani. Cred că în toți anii ăștia de vreo 3 ori am anunțat rezilierea pentru că au crescut prețul abonamentului și oferta de la prepaid devenea mult, dar mult mai bună față de ce aveam pe abonament.

Ultima dată s-a întâmplat asta în toamna anului trecut, când am „renegociat” oferta să primesc practic ceva similar cu ce aveam atunci când am trecut la ei.

Zilele astea am mai primit o notificare de la ei că îmi cresc prețul abonamentului cu 1.3 EUR.

Măcar de data asta au dat clar în SMS valoarea care se modifică, că la ultima discuție cu ei au trântit într-un SMS modificarea într-un limbaj demn de premiile corporatiștilor în care trebuia să accesezi un link să vezi ce modificări se aduc.

Dar amuzant e că dau creșterea și pe faptul că au crescut prețurile la combustibil în notificare. Nu știu, dar anul trecut motorina era cam 9 lei și anul ăsta s-a dus chiar bine de tot sub 7 lei.

Și asta într-o perioadă în care Yoxo aduce abonamente la 9 lei/lună, Vodafone se joacă iar cu prețurile..

Eu recunosc, singurul motiv pentru care stau pe abonament este să nu îmi bat capul cu reîncărcarea cartelei. Am activat direct debit și la revedere. Nu am cumpărat telefoane la prețuri preferențiale și obiectiv vorbind nu prea văd vreun avantaj la ofertele pe „abonament” mai ales cu modificările acestea unilaterale.

Eu nu înțeleg nici strategia asta a celor de la Vodafone. ”Agreezi” cu ei o ofertă și după câteva luni te trezești că mai adaugă niște EUR acolo…care e speranța lor până la urmă? Că te agață încă o perioadă și după aia pe sub preș îți mai cresc încă o dată tarifele? OK, nu poți susține un abonament cu 7-8-9 EUR? Nu îl mai oferi.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

4 comentarii

  1. Poti sa te muti linistit pe YOXO ca iti ia banii automat de pe card, nici nu iti bati capul cu plata facturii (similar direct debit) 🙂

  2. Stai să vezi la Orange, îți faci abonament cu 50% reducere pe toată perioada contractuală de 24 de luni și după vreo câteva luni îți spune, hei mărim abonamentul pentru a putea să-ți oferim în continuare servicii de calitate.

    Păi, mă nene, atunci când ai aruncat năvodul cu 50% reducere nu te-ai gândit la calitatea serviciilor?

    • Păi ceva de genul mi s-a întâmplat deja de vreo 3-4 ori la Vodafone. Agream prelungirea la un anume preț, ulterior într-un limbaj sofisticat îmi spuneau că trebuie să mărească prețul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*