Indicii că tool-uri precum ChatGPT sunt folosite tot mai constant

Sunt doar câteva luni de când ChatGPT a fost deschis publicului și observ că răspândirea tool-ului este din ce în ce mai mare.

Multă lume încă ține cumva sub pălărie folosirea acestui tool, dar am sesizat indicii că este folosit tot mai mult.

Remarcasem acum câteva zile cum cineva dintr-o companie mai mare din România că se plângea că nu îi merge ChatGPT. Voia să facă niște ad copy-uri și „avea atât de mult de muncă”.

Agențiile par că se dau pe spate să folosească tot mai mult pentru ad-copy-uri dar și pentru articole generate.

Cred totuși că există o oarecare reținere în a recunoaște cât de răspândit a început să fie tool-ul. Dar e așa cum scriam și la început de decembrie – are utilitate zilnică, cel puțin în bula în care mă învârt eu – digital marketing, texte pentru reclame și content marketing.

Desigur, ChatGPT nu a ajuns deloc la o suficientă maturitate încât să genereze texte elaborate, dar este un tool extraordinar pentru inspirație și cred că mai devreme sau mai târziu va fi folosit sub o formă sau alta de toată lumea.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

1 comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*