Am avut câteva întâmplări săptămânile astea în care am ajuns la concluzia că este pur și simplu groaznic cu serviciile în țară. Motivul nu e greu de ghicit – lipsa de personal. Nu neapărat ultra-calificat – doar care să nu își bată joc.
Ieri luăm masa la un restaurant cu specific astiatic în Băneasa. Suntem mari fani, am trecut de zeci de ori pe acolo, am remarcat rotația mare de personal, dar știam că așa e la restaurantele de acest gen. Acum au venit niște asiatici care nu prea înțeleg româna și evident sunt depășiți de situație dacă sunt câteva mese ocupate. Servirea haotică, luat comanda greu, cerut de mai multe ori ospătarul pentru notă șamd. Colac peste pupăză adus și mâncarea greșită – iar cu schimbarea de rețetă ai zice că asta e ce trebuie, dacă nici ei nu înțeleg ce aduc, cine altcineva?
Astăzi m-a scos din sărite o chestie cu DHL Express România. Plătim livrare „premium” rapidă, că zice magazinul că vine mai repede, dar când iese coletul în livrare curierul se decidă să bage mesajul cu „Delivery attempted – consignee premises closed” și nici nu răspunde la telefon. Stai peste program să primești coletul, dar curierul nu te anunță că nu va livra (din ce motive doar el știe, probabil lipsă de chef).
Când să cer la call center înregistrarea unei reclamații – nu se poate, că nu eram eu destinatarul. O mână spală pe alta.
Sper doar să vină mâine.
Ieri faza cu instalatorul. Agreezi să vină la 09:00, îl suni la 10:30, spune că a uitat, reprogramezi pentru 13:00 – tot nu vine, te sună la 17:00 să te întrebe dacă ești peste 10 minute acasă.
E groaznic, dar mi-e frică de ce va veni.
Cam toti ne-am lovit de problema asta in ultimul timp.
Cred ca gasesti meseriasi romani seriosi, dar nu in Romania. 🙂