Google va afișa entitatea care rulează reclamele

Google a anunțat că într-un efort de a crește transparența ecosistemului său va începe să afișeze entitățile care rulează reclame prin soluțiile sale de promovare.

Astfel, companiile vor trece printr-o etapă de verificare, iar utilizatorii care folosesc serviciile Google precum motorul de căutare, platforma Youtube, dar li se și afișează reclame prin rețeaua Display vor putea să vadă cine rulează respectivele reclame.

Această nouă viitoare funcționalitate este importantă pentru că mai pot apărea reclame către site-uri care nu sunt complet revendicate de către anumite entități, site-uri care comercializează produse, dar și aria geografică a operatorului economic care rulează respectivele reclame.

Programul va fi rulat gradual, în acest moment advertiseri din Statele Unite pot să înceapă verificarea, iar pe această pagină sunt mai multe detalii.
Tehnic, advertiserii vor primi și o notificare asupra necesității completării formularului de verificare în termen de 30 zile, în caz contrar reclamele acestuia vor fi oprite.

Programul de verificare al advertiserilor din rețeaua Google a demarat începând din 2018 și a fost țintit în zona reclamelor electorale.

O chestiune interesantă este în cea ce privește agențiile – care vor trebui să completeze verificarea pentru clienții pe care îi reprezintă. Adică verificarea are o legătură mai strânsă cu pagina de destinație, decât cu entitatea care gestionează acele reclame.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*