
Într-un studiu recent realizat pe clienții agenției Merkle (una dintre cele mai mari agenții de performance) se pare că atât Google cât și Bing sunt în scădere cu volumul de trafic organic livrat către site-uri. Raportul nu menționează dacă declinul volumului de trafic intervine datorită rezultatelor din poziția 0 sau a unor creșteri în numărul de reclame și dimensiunea acestora.
Singurul motor de căutare care pare că ar crește în raportul privind numărul de vizite organice este DuckDuckGo.
Între alte date, se pare că motorul de creștere al bugetelor în căutarea Google vine din campaniile Shopping, care au un spend mai mare cu aproape 40%, pe când trendul de bugetare pentru campaniile cu anunțuri text clasice este în scădere cu -10%.
Facebook livrează mai bine de 96% din trafic de pe dispozitive mobile, iar 91% din bugetele cheltuite în proprietățile Facebook se fac în zona mobile. Tot din lumea social media, se pare că procentul de vizite venite din astfel proprietăți pe site-uri este într-un declin continuu. Acest lucru poate fi pus atât pe seama unui consum mai mic al platformelor, dar și pe prioritizarea conținutului „in-platform” de către rețelele sociale.
Raportul publicat de către agenția Merkle este extrem de interesant, personal îl văd ca pe un hidden gem al stadiului curent al principalelor platforme de performance din lume.
Lasă un răspuns