Google Customer Match – Completarea experientei deja aduse de Facebook

Google a anuntat duminica doua feateruri noi: Customer Match si Universal App Campaigns. Am sa ma opresc doar la prima dintre ele. Daca pana acum Facebook parea sa incerce sa ia o felie de la Google, iata ca acum cei de la Google se inspira din optiunea Facebook Ads de „Custom Audience”.

Optiunea Custom Audience respectiv Customer Match se bazeaza pe incarcarea unei liste cu adrese de email pentru a-i targeta pe acesti utilizatori.
Iar cum mai toata lumea cauta fiind logat in contul de Google, lucrurile vor fi interesante 🙂
Ar fi interesant sa setezi bid-uri direct pe adrese de email, dar oricum cred ca poti face asta oarecum, incarcand liste atent segmentate. Poate vrei sa targetezi CEO-ul cu un bid mai mare decat aloci asistentei sale.

Partea buna pentru orice advertiser este ca aceste doua feateruri de la Google si Facebook vin ca o completare a servirii sincronizate de campanii catre utilizator. Fie ca vorbim de un magazin online sau un serviciu B2B acum poti sa servesti catre utilizator reclame mai relevante apropierii sale de brandul pe care il promovezi.

O alta completare importanta vine in sectorul B2B, daca pe Facebook adresa de email asociata era cea personala, in Google multi navigam de pe adresa de Google Apps a organizatiei, astfel ca targetarea B2B acopera o audienta servita pana acum prin metode ceva mai complicate.

Pot sa zic ca abia astept sa ma joc cu noile metode de targetare de la Google. Iubeam Facebook mai ales pentru Custom Audience, acum si Google vine cu o jucarie similara.

Intregul anunt Google aici.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*