
Funny, Google a simțit probabil că publisherii când dau de limita de 3 unități de anunțuri prin AdSense, aleg să pună bannere de la alte rețele de advertisement. Așa că ce putea să facă Google? Hai să le permitem publisherilor mai multe unități de anunțuri pe pagină.
Da, politica de maxim 3 unități de anunțuri prin AdSense era de-a dreptul stupidă, atât pentru Google cât și pentru publisheri. Nu am reușit să o înțeleg niciodată. Adică, o pagină extrem de documentată, un articol de mii de cuvinte, poate fi de-a dreptul aerisit cu trei reclame, pe când o pagină (ex hartă) care e într-un singur scroll poate fi de-a dreptul asediat de reclame.
În rest, ce simțim cu toții, creșterea web-ului nu mai e atât de puternică și atunci ce poți face pentru a arată creșteri din punct de vedere business? Mai multe ad-uri, separare tot mai mică între organic și paid, șamd.
Și în contextul ăsta, mă întreb de ce acolo sus nu prea se pune problema AdBlock?
În rest, ce simțim cu toții, creșterea web-ului nu mai e atât de puternică și atunci ce poți face pentru a arată creșteri din punct de vedere business? Mai multe ad-uri, separare tot mai mică între organic și paid, șamd.
Și în contextul ăsta, mă întreb de ce acolo sus nu prea se pune problema AdBlock?
Pentru advertiseri, diferența probabil va fi într-o creștere a numărului de afișări și posibil scăderea CTR-ului. Scade CTR, scade quality score = crește bid-ul.
Lasă un răspuns