Genul de probleme pe care nu le-aș fi avut dacă cumpăram online

Stephen Woods, Amazon cat, Flickr

Câteodată ne obișnuim atât de mult cu binele din online că uităm de chestiile neplăcute din cumpărăturile offline.

Dar bonul, unde e bonul?

Am cumpărat zilele trecute o husă pentru telefonul mobil de la unul dintre pop-up storurile de la un mall din București.

Problema e că husa e foarte rigidă pe margini și face să se dezlipească folia telefonului. Inițial am zis că e de la cum am pus husa sau de la cum a umblat cu telefonul vânzătorul de la magazin.
Am zis totuși că nu prea are cum, că folia e montată tot la acel comerciant și vândută sub private label-ul firmei.

Am zis OK, încerc cu altă folie, de la alt comerciant, o fi ceva cu folia.

Aceeași situație, instant folia începe să se dezlipească când îmi pun telefonul.

Enervat puțin, am zis că merg să returnez husa, care deși îmi place, nu îmi permite să țin o folie pe ecran și deja am aruncat banii pe fereastră pe două folii și o husă.

Ei și aici mă lovește vânzătorul. Nu pot returna husa pentru că nu mai am bonul fiscal.

Asta deși am luat husa cu 3 zile înainte, deși am plătit cu cardul și pot să le arăt tranzacția – ba chiar cred că putem valida și ora și minutul tranzacției și se poate căuta de la ei bonul, că doar nu sunt hypermarket să aibă 1.000 tranzacții pe zi…
Mă rog, husa și folia vândute sub brand Vetter. Aparent foarte drăguță husa, dar din păcate va ajunge la reciclabile. Mă rog, mai caut o dată bonul, cine știe, poate am noroc.

Și mă gândesc..dacă cumpăram online, returnam frumos, fără motive, fără explicații și fără răspunsuri sictirite să prezint bonul fiscal..

Diferențele de preț…

Am avut tot azi un consult la un medic, îmi prescrie niște medicamente. Zic să le cumpăr direct de la marmacia de la colț, să nu stau degeaba.

Seara zic să mă uit la prospect online, să mai google-uiesc un pic, primul răspuns în google hiper-marmacia de la care am cumpărat. Și mă lovește prețul. Diferență de preț de la 77 la 49 lei, cu tot cu cardul de fidelitate.

Ai zice că dacă dai comanda online ai și cost transport, dar nu, comanda online cu livrare în farmacie e cost 0..

Sunt niște drăguți oamenii din farmacie, dar diferență de 60% e totuși cam mult. Vorba bonului, „Am economisit”.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

1 comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*