
Zilele acestea se desfășoară la San Francisco un eveniment Google Marketing Live, dedicat, din ce am văzut, agențiilor și pasionaților în produsele Google.
Cu această ocazie s-au anunțat sau reconfirmat apariția unor formate noi publicitare care vor fi disponibile advertiserilor în următoarele luni.
Gallery Ads
Va fi un format foarte similar cu caruselul din Facebook, se va afișa în listarea organică și doar pe mobil. Ad-urile vor fi create în aceeași manieră ca noile Responsive Display Ads sau alte ad-uri și vor concura între ele.
M-aș aștepta ca acest format să fie ceva mai exclusiv și să poată apărea în partea de sus a paginii doar un singur anunț. S-a confirmat momentan că va apărea doar în partea de sus.
Este interesant aici modelul de cost, practic advertiserul va plăti inclusiv interacțiunea userului cu reclamele, nu neapărat vizita, chiar fără click.
Mai multe detalii unde altundeva dacă nu pe Search Engine Land.
Discovery Ads
Google Discover este tot un feature folosit cu precădere pe telefonul mobil, deși parcă l-am văzut și în Chrome-ul de desktop.
Practic, între articolele recomandate la deschiderea browserului sau a funcției discover vor fi inserate și reclame. Până în acest moment zona era „ad-free”.
O să fie probabil un format mai vizual decât reclamele din Gmail, pesemne zona Discover are succes și a atras un pool semnificativ de afișări încât zona să poată fi monetizată de Google.
Au mai fost și alte anunțuri de alte formate, dar momentan pentru România mi-au atras atenția doar acestea. Dacă le voi folosi? Bineînțeles!
În altă ordine de idei, noile anunțuri Responsive Display Ads care combină bannerele cu textul arată modern și oferă spațiu mișto de comunicare unui advertiser.
Lasă un răspuns