Ford Focus 2011 test drive

Sambata m-am trezit un pic mai devreme decat de obicei pentru ziua respectiva si am dat o fuga pana la Casa Auto Timisoara sa testez noul Ford Focus, varianta diesel.

Nu am citit inainte prea multe despre masina, de fapt nu m-am dus din postura de cumparator ci efectiv de curios; mai ales curios de noile sisteme de avertizare si senzorii prezentati mai demult aici. Ei, masina nu era echipata cu senzorii respectivi de identificare automata marcaje&semne, se pare ca pana si omologarea ar costa si..ajungi cu 1000 euro in plus pentru un moft.

La prima impresie, cand am intrat pe scaunul din dreapta mi s-a parut mic spatiul si bordul prea iesit; dupa aceea mi-am dat seama ca de fapt era o problema a reglajului scaunului. Spatiu este suficient..dar intr-adevar faptul ca bordul e mult mai iesit in afara fata de cum eram eu obisnuit, mi-a lasat impresia de spatiu putin.

La volan

Spre deosebirea de acomodarea de la alte masini..dupa primele 200 metri am fost deja prieten cu masina.

Pe partea soferului, foarte practic amplasate toate instrumentele de navigatie; din pacate mi-a dat o impresie de ieftin materialul din care era confectionat manerul franei de mana si cel de semnalizare. Butonul de pornire Ford Power – sincer nu stiu de ce se da atata mare importanta acestei chestiuni – da, e practic – dar consider ca masina are alte atuuri mai bune de promovare decat faptul ca e singura masina din gama ei cu echipare standard cu aceasta facilitate/optiune.

Avertizarea de masina la unghi mort functioneaza, la fel senzorii de parcare, deci masinuta e desteapta. Pe tot drumul cred ca am mers peste viteza legala, practic nici nu simti viteza cu care te deplasezi la volanul ei, la 120-130 km/h credeam ca am vreo 80km/h. Denivelari, gropi, nu simti – intentionat am trecut si peste un bumper cu viteza(vreo 30-40km/h) pentru a vedea reactia masinii.

Cel mai nasol a fost cand am ajuns inapoi la showroomul Ford – efectiv m-am obisnuit cu masina si nu-mi venea sa cobor ci sa o iau la un drum luung.

Consumul mediu pentru Focusul de test drive e de 6,4 litri/100km, ma gandesc ca in conditii normale consuma mai putin.

Ford Focus e o optiune serioasa pentru 12-13.000 euro (cu tichete) si urmatoarea mea masina. Sa vedem cand va veni timpul ei.

Oricum, planuiesc vara asta sa vad mai multe masinute, Ford Focus a fost prima din seria ce trebuie vazuta.

Mai jos poze (facute de mine sau oficiale) si parte din traseu filmat video – am scos sunetul pentru ca e irelevant 🙂 E drept, nu e prea relevant nici video-ul pentru test drive, dar hai sa vedeti cum merge. Puteti compara cu stilul meu de condus obisnuit aici.

 

 

[nggallery id=8]

 

 

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

2 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*