Fan Courier anunță un serviciu de plată ramburs la curier prin POS

Stephen Woods, Amazon cat, Flickr

Fan Courier a anunțat săptămâna trecută, pe pagina de Facebook a companiei, introducerea unui sistem de plată cu cardul, prin POS mobil, direct la curier.

Serviciul ar fi disponibil momentan în rețeaua de livrări din sediile Fan Courier și la curierii din București, de unde probabil și anunțul foarte timid făcut de către companie, probabil pentru a nu cauza confuzie.

Serviciul este unul care trebuie activat de către magazinele online și trebuie cerut în prealabil de către client. Adică nu înseamnă că dacă ai comandat ceva ramburs vei putea și achita cu cardul, la livrare.

În orice caz, un pas înainte.

Mi-ar plăcea ca acest lucru să se permanentizeze iar soluția să fie mai user friendly (adică la livrare prin ramburs să alegi dacă plătești cash sau card) pe viitor.

În plus, mai aștept ca să pot programa livrarea, chiar cu un cost suplimentar. Un pas în față a fost făcut, la ultimele livrări de la DPD am primit estimat de livrare la două ore. Probabil funcționează în zonele de birouri, dar măcar știu în care parte a zilei îmi va veni pachetul.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!



3 Comments on Fan Courier anunță un serviciu de plată ramburs la curier prin POS

  1. Incredibil, maine poimaine e 2020 si in Romania lumea inca isi pierde timpul cu plata la ramburs, ba mai mult firmele de curierat se vad obligate sa faca investitii in acest sens.

    • Din păcate, la cât chef au de lucru uneori curierii, plus întârzierile de livrare, de multe ori alegi să plătești ramburs. Nu să te rogi să îți fie livrat coletul. Așa, dacă ai probleme, renunți la comandă și aia e, data viitoare să ceară magazinul explicații curierului sau să livreze mai rapid.
      Din punctul meu de vedere plata ramburs e un avantaj pentru client.

    • E discutabil contextul. Nu stiu zau ce sa zic, probabil ca tine si de oamenii cu care se lucreaza fiindca daca lucrezi cu oameni ticalosi ai parte de belele.
      Eu am facut de la BlackFriday si pana acum doua saptamani vreo 20-25 de comenzi online in Romania care au fost livrate familiei, iar familia mi le-a adunat si cand n-am mai comandat mi le-a trimis aici ca e mai ieftin asa. Am evitat pe cat posibil plata la ramburs si am solicitat celor care nu ofereau alta metoda de plata sa-mi puna la dispozitie o metoda sa le platesc de aici sau anulez comanda. Oamenii au inteles, mi-au dat cont si le-am facut wire transfer, iar cand au confirmat plata mi-au livrat. Mai bine de jumatate de livrari s-au facut cu Urgent – Cargus, iar restul cu posta sau Fan Curier. Am comandat de regula carti si niciodata nicio livrare n-a intarziat. Nici macar cu o zi. Stiu ca s-au viralizat o sumedenie de experiente neplacute privind anumiti curieri, dar eu n-am avut probleme cu ei si n-as face o regula din asta.
      Apoi, plata la ramburs e deja un concept rudimentar si mi-e greu sa cred ca putem justifica mentinerea ei ca metoda principala doar prin prisma problemelor pe care le cauzeaza curierii in anumite situatii. Eu mai degraba m-as uita ce fac aia din vest si as oferi servicii si garantii similare. Mie unul imi convine mai degraba sa platesc un serviciu similar cu Amazon Prime ca sa am oaresce garantii si mi se pare si mai normal ca firmele care vand online sa blocheze doar banii pe card pentru 30 de zile in loc sa-i incaseze imediat fiindca daca doar ii blocheaza si clientul cere refund atunci nu se mai platesc niciun fel de comisioane.
      Poate ca plata la ramburs e avantajoasa pentru client doar in contextul unui sistem de vanzari rudimentar si complet depasit fata de capacitatea tehnologica actuala fiindca ceea ce tu vrei sa evidentiezi e ca clientul n-are garantii, dar problema e ca magazinele nu se grabesc sa ofere astfel de garantii.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*