Se naște nevoia pentru un produs: Facebook Live Cam

Deși Google a lansat de ceva vreme pe Youtube opțiunea de broadcast live, expunerea pe care o poate oferi în social media este mai limitată decât cea pe Facebook. Poate o să mă contraziceți în ceea ce privește evenimentele mari, însă pentru consumatorul obișnuit – Youtube va rămâne exact același produs Google ca toate – nevoia – iar Facebook este stimulul. Dacă te uiți atent, cam toate produsele Google se concentrează în jurul unei nevoi iar Facebook dezvoltă aproape totul în zona divertismentului. Probabil însă pe video Youtube va fi multă vreme top of mind însă Facebook joacă o carte interesantă – devine adevăratul Broadcast yourself – motto-ul (vechi?) al celor de la Youtube.

Am tot urmărit evoluția Live-ului pe Facebook și observ cât de rapid este adoptat de companii, publicații și diverși candidați la alegerile locale. Există și consumatorul obișnuit care manifestă un interes extraordinar spre acest feature de la Facebook.

Ce au însă toate în comun? Calitate dezamăgitoare a video-urilor. Fie se blochează dacă sunt pe internetul operatorului de telefonie și nu pe wireless fie pur și simplu sunetul și imaginea e praf (am văzut ieri niște clipuri de la UEFA).
Ori aici poți să faci un produs special pentru asta: upload optimizat pe pachete de date încât să transmită cel mai bine, blocare greoaie, o imagine optimizată când ești pe Wi-Fi – și un sunet decent.

Sunt surprins că încă nu a anunțat Facebook un produs special pentru asta. Probabil că se lucrează încă la asta și se așteaptă rezultate mai concrete pentru adoptarea largă a live-ului de la Facebook.

Prețul unui astfel de produs nu ar trebui în niciun caz să fie mai mare decât al unei camere video auto. Ah, uite, GoPro s-ar putea să crească fix cu un produs de genul, că resursele de promovare le au și situația lor cere inovație.

LE: La nici trei ore după ce am publicat articolul, Mark postează ceva: 


It’s the first 360 video that we produced and filmed ourselves using our new Surround 360 camera.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*