Facebook face un facelift pentru platforma Ads Manager

Facebook a început să introducă începând de astăzi un facelift pentru platforma de administrare a reclamelor – Ads Manager. Am avut o mică surpriză dimineața, apoi am dat peste anunțul Facebook.

Noua interfață practic introduce o ierarhizare mai vizibilă pentru tree-ul de promovare facebook Campanie – Ad Set – Ads, acesta fiind una dintre cele mai confuze zone în trecut pentru novici.

Cred că prin această schimbare Facebook dorește să ofere un look mai prietenos platformei, dar cred că scopul este și să creeze spațiu pentru viitoarele modificări din cadrul platformei – cea mai semnificativă fiind aceea de a seta bugetul la nivel de campanie și nu la nivel de ad set.

În continuare mă deranjează la Facebook faptul că aduc modificări platformei fără să anunțe din timp aceste modificări, iar când și dacă le anunță – o fac cu un timeline foarte scurt. Cel mai corect mi s-a părut când Google Adwords și-a schimbat interfața, a păstrat o perioadă extrem de îndelungată interfața veche.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!



Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*