Facebook ajustează formatele paid pe mobil

Facebook a anunțat că începând din 19 August 2019 va face o actualizare în dimensiunile acceptate pentru reclamele din News Feed pe mobil. Modificarea este importantă pentru că mai bine de 80% din totalul vizualizărilor de reclame pe Facebook se întâmplă pe varianta de mobil.

Astfel, din 19 August formatul standard de mobil va fi nevoie să fie realizat la o dimensiune în raport de 4:5. În prezent aceste reclame se puteau face la o rație vizibilă de 2:3, dar în realitatea majoritatea advertiserilor foloseau imaginile de desktop news feed – 1200 x 628 px.

De remarcat că Facebook nu vorbește în dimensiuni de pixeli, ci în rații. Așadar, variantele cele mai optime în continuare vor fi cele de a pregăti reclamele la rezoluții cât mai mari.

Pe lângă modificarea dimensiunilor de creative, se va actualiza și numărul de linii vizibile pe mobil de la până la 7 linii de text la până la 3 linii de text.

Modificarea este pusă în contextul uniformizării reclamelor între ce se afișează pe Instagram și ce se afișează în News Feed-ul Facebook. Cel mai probabil asta se va traduce printr-un număr mai mare de reclame pe Instagram.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*