Facebook Ads e un marketplace de date al competitorilor

Caz real, să spunem că te uiți pe imobiliare.ro, după niște criterii de locație, compartimentare (număr camere) și eventual chiar și preț. Te uiți pe acel site, insiști, la un moment dat renunți și te întorci să scrollezi Facebook.

Și dai peste acest ad:

screen-shot-2016-11-24-at-9-07-06-pm

Adică, chiar exact criteriile pe care le căutai? 🙂

Mă uitam ulterior în Pixel Helper-ul facebook de pe imobiliare.ro și găseam doar un cod de pixel. Adică, nu e ca și cum un third party și-ar fi inserat pixelul pe site-ul imobiliare.ro. Caz în care, Facebook Ads, prin acel pixel adăugat, devine un marketplace de date și de interese folosite în scopul platformei.

Se spunea de multe ori că Google Analytics ar fi la fel, dar cazuri atât de evidente și imediate nu am văzut. Bine, mai e vorba aceea că vorbești ceva în RL și imediat pe urmă vezi un ad pe același subiect și o dau mereu pe banner blindness până în acel moment. 🙂

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

2 comentarii

  1. Iti spun eu un alt caz. Am discutat de un magazin cu cineva pe messenger. Ghici ce mi s-a intamplat la cateva minute dupa? Yup, am vazut pentru prima data ad-uri de la acel magazin. Am zis wow, astia chiar urmaresc tot 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*