În ultima vreme am sesizat că prin eMAG au venit tot felul de idei SEO.
Prima dată au fost indexările de filtre, foarte ok, au urmat indexările de căutări – ceea ce a dus la niște rezultate necontrolate. S-a remediat. A mai rămas situația rankingurilor rezultatelor de căutare în locul categoriilor, dar știu ei mai bine.
Desigur, dacă nu ești eMAG, OLX, Autovit sau Okazii, indexarea căutărilor nu este recomandată. Sau cel puțin nu necontrolat. Așadar atenție că nu întotdeauna un model de succes va avea același rezultat în orice dimensiune.
Dar este de observat și modalitate de transfer autoritate pe care o practică din paginile de produs spre categorii și căutări. Foarte bine făcut.
Dincolo de asta, direcția mi-a devenit clară prin situația de mai jos.
Nu știu dacă este de curând, dar căutând după niște persoane pe Google, am reușit să ajung să găsesc review-uri după persoane. Pot să am o idee asupra comenzilor unor persoane. Pot să știu că în data cutare și-a cumpărat un televizor de un anume preț și anume marcă, pot să știu că preferă anumite produse, șamd.
De exemplu, căutasem după veterinar.
Le-am dat și lor un mail, acum câteva zile. Dacă s-a remediat, e de la aia. Nu cred că le-ar veni prea mult trafic relevant pe căutări de persoane fizice încât să merite.
Încă apare p-acolo. 🙂
Scuze de offtopic, dar ai vazut si la ei folosirea emoji in descrierea meta? Eu folosesc de mai multe luni (folosesc Yoast). https://searchenginewatch.com/2017/02/22/google-brings-emoji-back-to-the-serps-%F0%9F%98%8D%F0%9F%99%8C%F0%9F%92%AF/
Am văzut, nu cred că are un impact prea mare. E doar ceva drăguț.