O funcționalitate nouă de la Google peste care nu am dat decât ieri, deși a fost aparent lansată la sfârșitul lui iulie, este istoricul trendurilor și a orelor populare în diferite locații. Aceste date practic îți oferă o privire de ansamblu asupra când e cel mai bine să mergi la o locație, de exemplu la IKEA nu ai vrea să mergi să alegi mobilă atunci când e toată lumea acolo.
Aparent funcționalitatea inițial era disponibilă doar pe telefoanele Android și iOS, acum văd că este și pe Web.
A trebuit să cumpăr niște chestii de la un magazin de bricolaj, și nu mai știam exact dacă la Băneasa era sau nu un astfel de magazin, aparent e un BricoDepot și așa am reușit să dau în căutare de chestia asta.
Îmi place de exemplu că la IKEA poți să vezi de exemplu că în timpul săptămânii traficul este cam la jumătate sau chiar o treime din cât e în weekend și majoritatea cumpăratorilor vin seara de luni până vineri dar sâmbăta și duminica vin în jurul orei prânzului.
Disponibilitatea pentru aceste date este destul de redusă pentru locații, de exemplu pentru mall-ul din Băneasa nu am primit date, nici pentru Promenada dar am găsit pentru diferite pub-uri. Nu am găsit nici pentru Muzeul Antipa sau pentru sîc Palatul Parlamentului.
Cum spuneam, de multe ori mă sperie ce bază uriașă de date este Google, câtă informație le trimitem voluntar și câte pot face ei cu acele informații.
Legat de locul de primește Google informația cu privire la orele cele mai populare – ni se spune un sec Datele sunt din istoricul vizitelor la aceste locații. Cum? Probabil o combinație între datele transmise de Android prin conectarea la rețele wireless.
foarte buna chestia. nu stiam de ea, thx 😀
Sar’na, boierule, multam de pont, nu-l stiam! 🙂
Cu plăcere, domnule!
mi se pare extrem de utila pentru a combate concurenta. Stii ca ei au un flux de clienti intre 8-9 seara. Apoi tu faci oferta cu 50% reducere intre orele 8 si 9!