eMAG a început să taxeze livrările de produse ieftine în showroom sau în punctele de preluare easybox

Voiam să comand un produs vândut și livrat de eMAG (filtrul tradițional când cumpăr de la ei) și cumva căutam un preț bun, dar și disponibilitate relativ rapidă de livrare. Comandasem în ultima perioadă foarte des cu livrare în easybox, produse și scumpe, și ieftine..și am fost chiar încântat.

Am vrut să comand o carte în același mod, dar am avut o mică surpriză: taxa de livrare. Modică, dar totuși existentă.

Zic că dacă oricum mi-e în drum, iau cu livrare în showroomul din Băneasa. Surprize-surprize: taxa de livrare s-a păstrat și în showroom.

Ceea ce e destul de neașteptat pentru mine..să ai taxă de livrare în punctul de livrare, care este și showroom.

Când te gândești că alții fac mega-campanii de a aduce oamenii în showroom chiar și pentru o preluare de comandă, eMAG a ajuns la nivelul la care filtrează comenzile mici. Sau cine știe, e un mod de a ridica valoarea medie a comenzilor.

Pare să fie totuși un prag, la un produs peste 50-60 lei livrarea era gratuită și în showroom, și în easybox. Eram curios că am comandat produsul respectiv acum o săptămână.

Posibile motive pentru introducerea taxei de livrare

Aș vedea două posibilități.

Una ține de indicatori: creșterea valorii medie de comandă și probabil că unii trag în jos această valoare prin comenzi foarte mici.

Alt motiv ar putea fi că prin jonglarea cu taxa de livrare în showroom sau easybox și punerea unui prag eMAG va face experiența de cumpărare mai bună pentru cei care cumpără produse peste un anume prag. Adică sacrifică comenzile mici, pentru confortul celor cu comenzi mai mari: nu țin ocupate cutiile de livrare sau depozitul plin în momentele aglomerate.

Dar prea poate să fie și o combinație între doi factori și chiar alți factori pe care nu îi intuiesc.

 

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

2 comentarii

  1. Magazinul castiga mai mult la comenzi mai mari, munca este oarecum aceeasi sa ii livrezi unei persoane o carte de 10 lei sau un telefon de 4000 RON.

  2. Faptul ca a pastrat taxa si in momentul in care ai ales optiunea de a ridica personal din showroom, asta inseamna sa fii magazinul on-line nr. 1 din Romania 😀
    Binenteles, lucrul asta o sa atraga alte lucruri nedorite.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*