Mă uit săptămânile astea la autostrada care se construiește lângă mine și efectiv de la o zi la alta se schimbă ceva, apare ceva nou, construcția progresează.
Vorbesc de Autostrada de Centură – A0, porțiunea care este construită de către românii de la UMB.
Construcția a început încă de anul trecut și după câteva luni deja aveam conturul autostradei vizibil din satelit.
Și oamenii lucrează, chiar și până spre miezul nopții se aud din depărtare utilajele perioada asta.
Șansele sunt ca dacă treci dimineața astăzi pe DN1 în dreptul lucrărilor și să vii mâine seara în aceeași zonă, relieful efectiv să se fi schimbat, pentru că se lucrează la terasamentul viitorului pasaj A0 care va traversa DN1.
Cu puțin noroc, până la finalul acestui an, porțiunea de Nord a autostradei de centură între Corbeanca și Voluntari va fi circulabilă.
Arena Construct raportează că stadiul acestui lot de autostradă este deja la 50%.
Orice kilometru de autostradă ajută la siguranță
În drumurile spre Satu Mare, orice kilometru de autostradă a fost binevenită. Mai ales că invariabil cam la fiecare deplasare atât de lungă te întâlnești cu suficienți inconștienți care nu au respect față de viața altora.
Poate se reușește și o finalizare pe porțiunea de sud a autostrăzii. Ar fi un lucru enorm pentru București mutarea traficului de tranzit pe o autostradă care să nu se înțepe cu traficul de oraș. Pentru că să fim serioși, având în vedere tranzitul din Ilfov, Giurgiu, PH, IL spre București – DNCB a devenit o centură care este înconjurată de oraș, nu îl ocolește.
Chiar a început să îmi displacă teribil când se aruncă total gratuit cu noroi în țara noastră. Și vorbeam cu niște colegi, eu nu am văzut națiune care să arunce cu noroi în propria țară cum reușim să facem asta noi, românii, când vine vorba de țara noastră.
De bine de rău, în ultimii câțiva ani chiar s-au pus pe deblocat proiecte, se dau drumul la construcții. Din păcate se găsesc încă piedici cu licitațiile și contestațiile făcute pe motive mai mult sau mai puțin întemeiate, dar lucrurile merg înainte.
Buna dimineata,
Totul se datoreaza dlui Irinel Ionel Scrioşteanu, secretar de stat in Ministerul Transporturilor!
Eu cred că a făcut o pereche foarte bună cu Drulă! S-au deblocat pe vremea aceea foarte multe proiecte. În altă ordine de idei, e ceva ca secretar de stat să poți să faci atâtea, bravo tuturor.