Directoare de articole utile pentru SEO

Directoarele de articole, pana la un anumit nivel, sunt un bun catalizator pentru inceputul eforturilor in materie de link building.

Personal nu as miza foarte tare pe importanta anchor textului exact, important esta ca targetul URL-ului sa fie relevant pentru continut.

O greseala de o observ foarte mult pe acest canal, de la oameni care se pretind ca ar fi de la agentii SEO, este prezenta aceluiasi link cu anchor text-uri diferite. Oameni buni, conteaza doar primul link (1, 2). De asemenea incercati sa faceti cat mai mult deeplinking in directoarele de articole si promovati-va continutul – astfel ridicati si directoarele de articole.

Unul dintre cele mai bune directoare de articole din Romania este ArticoleSEO.com, cu sute de articole publicate lunar (in septembrie spre exemplu peste 250 articole). Marele avantaj al directorului este faptul ca are aprobare instanta a articolelor, insa va rog nu abuzati.

Alte directoare de articole cunoscute: eArticole.com, postat.ro, coment.ro, xpromo.ro, directorarticole.org, activinfo.ro, wonder.ro.

Personal recomand folosirea mai multor nume de utilizator pe directoare, cu parole si emailuri diferite. De asemenea verificati pastrarea in timp a linkurilor ca sa nu sponsorizati in fapt cu continut directoarele.claudiu articole

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

8 comentarii

  1. Hmm,eu nu prea mai inteleg mare lucru din noul sistem al dommului Google ,si anume Penguinul .Am site-uri care oscileaza chiar daca il sustin prin advertoriale,anunturi,directoare,link-uri iar unele care stagneaza,chiar daca am continut ok si constant pe ele …Am citit sute de pareri pe forumuri,dar din ce observ nu exista un tipar,niste pasi siguri cu care poti reusi sa iti aduci site-ul in primele rezultate .

  2. Ceea ce zici tu mai sus, este 100% adevarat, adica numai prima anchora conteaza pentru Google. Acest lucru am si testat cu un prieten cu un site facut special pentru asta.

    @Andrea – parerea mea despre faptul ca site-urile tale oscileaza foarte mult in Google e datorita faptului, ca folosesti pluginuril, sau wordpress, si publici linkuri noi in continuu si probabil sitewide. Prin asta ma refer ca, sa zic un exemplu ca e mai usor de explicat. Sa zicem, ai un site wordpress, si ai un widget de latest posts. Acolo mereu apar articolele noi sitewide. Vine Google si indexeaza ca ai catre articolele respective multe linkuri sitewide, si ii da punctaj mare articolelor. Scrii articole noi, care iarasi vor aparea sub Latest Post sitewide, iar cele vechi vor disparea. Astfel nu ai linkuri interne sitewide in permanenta catre articolele, paginile respective, pentru ca cele vechi sunt schimbate cu cele noi. Eu consider ca in mare parte datorita acestei situatii oscileaza foarte mult site-urile tale. Bineinteles foarte probabil mai sunt si alte chestii care influenteaza.

  3. Daca pui pe mai multe directoare acelasi articol (la care poti ca multe directoare vor continut unic) iti pastrezi indexul de la google mai bine decat daca tot schimbi articolul?

    • Buna Alexa,
      Este recomandat ca articolele sa fie unice. Te ajuta si pe tine mai mult si pagina articolului din director este mai bine vazuta.

  4. Am si eu o nelamurire. Directoarele de articole postate de tine au un PR foarte mic ( 0, 1 si maxim 2). Nu e oare o idee mai buna sa postezi continut unic si de calitate pe pagini cu PR mare? Ma refer aici la PR de 5 sau 6? Daca poti, chiar mai sus?

    • In mod ideal da, insa PR-ul nu este singurul element care trebuie luat in calcul pentru valoarea unui link.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*