Dinamica prețurilor față în față cu clientul final

Motivul pentru care există tot mai multe site-uri și extensii de verificare prețuri ține nu neapărat de a găsi cel mai bun preț între vânzători ci de dinamica prețului în timp chiar la același comerciant. Adică să nu cumperi unele lucruri fix între două reduceri.

Mi se pare că au ajuns unii comercianți să se concureze între ei pe modelul singurului curcan din ogradă.

Am avut perioada aceasta de cumpărat diverse lucruri și prețul a devenit o loterie.

Promoții în aplicație. Oferta zilei, preț redus. Preț redus în a doua parte a zilei fără semnalizarea unei promoții (probabil vreo aliniere).

Practic aveam produsele la favorite și verificam zilnic dacă apărea vreo promoție.

Și a fost amuzant, zilele trecute cumpărasem un iPhone (vineri). Ziua următoare livrării(duminică) văd că prețul este -300 lei. Peste încă o zi(luni) apare în promoție și card cadou de 300 lei.

Tocmai ce am comandat produsul din nou și îl voi da retur pe cel la preț mai mare.

Blochez ceva bani câteva zilei, dar practic câștig 300+300 lei.

Anul trecut comandasem o geacă. Săptămâni nu se mișca prețul și am zis că asta e, plătesc preț întreg. Prima dată l-am dat retur pentru că luasem mărimea mai mare. A doua oară l-am dat retur pentru că intrase în promoția Black Friday cu -50%, fix când era mai frig.

Probabil aici ar fi o pâine de mâncat în dezvoltare pentru comparatoarele de prețuri care pierd în fața site-urilor gratuite de tip istoric-preturi sau a extensiilor tip Pricy.
Unde nu pot să intre extensiile acestea și nici alte verificări e la prețul făcut pe ochi frumoși (a se citi pe clustere de clienți), cu discounturi în aplicație șamd – un fel de preț făcut de taximetriștii anului 2010 când după ce te întreba unde mergi taximetristul te mai analiza și câteva secunde să vadă cum ești îmbrăcat ca să îți ia toți banii din buzunar.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

1 Comment on Dinamica prețurilor față în față cu clientul final

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*